Sinun tarvitsee jakaa tehtäviä tiimillesi – meillä on siihen työkalut.
3DEXPERIENCE-alustalla voidaan luoda ja jakaa tehtäviä. Oma – ja kollegoidesi – työskentely helpottuu, kun tehtävälista on järjestetty loogisesti käyttöliittymään, josta ne löytää helposti ja nopeasti.
Tehtävien luominen ja jakaminen käy näin: ensin raahaa ja pudota ”Collaborative Tasks” -sovellus sovelluspaneelista dashboardiin, tämän jälkeen muokkaa sovelluksesta sopivan kokoinen dashboardille.
Kun sovellus on ladannut, voit joko klikata sinistä ”+” -merkkiä ylhäältä tai kirjoittaa sen vieressä sijaitsevaan kenttään.
Tämän jälkeen voit antaa tehtävälle nimen: tähän sovellus tarjoaa kaksi eri vaihtoehtoa. Voit painaa ”Add”, jolloin tehtävän nimenä on teksti, jonka juuri kirjoitit. Toinen vaihtoehto on painaa ”Add and Open”, jolloin voit vielä muokata tehtävää ja esimerkiksi delegoida tehtävän jollekin.
Tehtävää voidaan tietysti muokata myös ”Add” -vaihtoehdon valitsemisen jälkeen, mutta tämä on vain yksi tapa, jolla 3DEXPERIENCE poistaa ylimääräisiä välivaiheita työskentelyn sujuvoittamiseksi.
Tehtävien asetukset tarjoavat erilaisia vaihtoehtoja. Voit esimerkiksi lisätä tehtävään kuvauksen, jossa voit kertoa, mitä odotetaan tai mitä pitää tehdä, voit kontrolloida tehtävän kypsyysvaihetta (onko tehtävä tekemättä, työn alla vai tehty) ja arvioida tehtävään kuluvaa aikaa.
Huomaathan, että kun skrollaat alaspäin, saat enemmän vaihtoehtoja – voit delegoida tehtävän jollekin, voit lisätä liitteitä (esimerkiksi PDF-tiedostoja), mutta voit myös lisätä CAD-tiedostoja tehtävään. Mahtavaa, eikö?
Tämä tarkoittaa, että kun olet luonut CAD-tiedostot projektille, voit lisätä CAD-tiedostot sellaisenaan suoraan tehtävään.
Kun olet saanut kaikki asetukset kohdalleen, paina ”Save”. Tämän jälkeen henkilöt, joille tehtävä on delegoitu, saavat ilmoituksen uudesta tehtävästä. Tehtävä näkyy Collaborative Tasks -sovelluksessa.
Katso lisää 3DEXPERIENCE-opetusvideoita >>
Jimmy Johansson
Application Engineer