Haluat hallinnoida tiedostojasi – meillä on työkalut siihen.
Kun puhutaan dokumentinhallinnasta, “holvi” viittaa keskussijaintiin, johon tallennat tiedostosi. Kun tiedostot tallennetaan holviin, saat kontrollin niiden revisiosta, omistajuudesta, kuka työskentelee tiedostojen parissa ja niin edelleen. Toisin sanottuna, työskentely on helpompaa.
Eräs hyvin mielenkiintoinen näkökulma 3DEXPERIENCEn 3DSpacesta on se, että voit luoda useita holveja, jonka parissa voi työskennellä monta henkilöä. Voit haluta esimerkiksi luoda yhden holvin vakiokomponenteille ja toisen holvin jokaiselle uniikille projektille.
Kun haluat luoda uuden holvin, avaa sovelluspaneeli kompassin ylävasemmasta kulmasta, raahaa ja pudota 3DSpace-sovellus dashboardilla uudelle välilehdelle.
Sitten klikkaa “My Collaborative Spaces” -kohdan vieressä olevaa nuolta ja valitse ”New Collaborative Space” luodaksesi uuden holvin pilvipalveluun.
Syötä holville nimi ja klikkaa ”Create”.
Kun olet luonut holvin, voit valita sen listalta, jolla kaikki muutkin holvisi sijaitsevat.
Voit raahata ja pudottaa tiedostoja holviin – paitsi SOLIDWORKS-tiedostoja. Nämä tiedostot lisätään holviin SOLIDWORKS-lisäosan avulla. Voit lukea aiheesta lisää blogikirjoituksesta 3DEXPERIENCE: Kuinka yhdistät SOLIDWORKS-ohjelmiston 3DEXPERIENCE-alustaan.
Katso lisää 3DEXPERIENCE-opetusvideoita >>
Jimmy Johansson
Application Engineer