PLM Groupin tytäryhtiöt MP Engineering (Ruotsi), Solid Design House (Tanska) ja CadON (Suomi, Viro ja Latvia) yhtenäistävät nimensä ja logonsa 10.9.2012. Uusi brändi kertoo siitä, että PLM Group on yksi yhtenäinen organisaatio, jolla on nyt enemmän resursseja asiakkaidensa eduksi.
KAIKILLA SAMA IDENTITEETTI
Tästä päivästä lähtien kaikilla PLM Groupin tytäryhtiöillä on sama identiteetti. PLM Groupissa yhdistyy pohjoismainen yrityskulttuuri, ammattitaito ja kansainvälinen kokemus. Organisaatiolla on asiantuntijuutta paikallisista markkinoista, joille se toimittaa Dassault Systèmes SolidWorksin
PLM –ratkaisuja (Product Lifecycle Management).
JOUSTAVAT RESURSSIT ASIAKKAIDEMME EDUKSI
Jess Frandsenin, PLM Groupin toimitusjohtajan, mukaan uusi identiteetti on looginen ja kauan odotettu askel PLM Groupin jatkuvassa kehityksessä. Kaikki alkoi vuonna 2009 kun yritykset yhdistyivät ja luotiin ensimmäinen pohjoismainen SolidWorks-jälleenmyyjäorganisaatio. ”Muutaman viime vuoden aikana yrityksemme toiminnot ovat laajentuneet – toimimme viidessä maassa ja työllistämme yli 100 kokenutta ammattilaista. Ottamalla käyttöön saman nimen ja yhtenäisen visuaalisen ilmeen, lisäämme tehokkuuttamme asiakkaidemme eduksi,” sanoo Jess Frandsen.
LAAJENTUNUT RESURSSIVERKOSTO
Jess Frandsenin mielestä uuden identiteetin myötä sekä asiakkaat että työntekijät hyötyvät siitä, että olemme Pohjoismaiden suurin SolidWorks-jälleenmyyjä. ”Uusi yhtenäinen identiteetti heijastaa ydinosaamistamme ja tuotetuntemustamme alallamme sekä paikallisesti että Pohjoismaisella tasolla. Asiakkaamme odottavat meiltä yhä ammattimaisempia ratkaisuja ja –palveluja. Teemme kovasti töitä ylittääksemme nuo odotukset laajentuneen resurssiverkostomme avulla”.
Lisätietoja:
Silva Lill, Chief Marketing Officer, PLM Group
Jess G. Frandsen, Chief Executive Officer, PLM Group