PLM Group logo
  • +358 207 809 555
  • Webshop
  • teamviewer Teamviewer
  • KÄYTTÖTUKI
  • RATKAISUT
    • 3D- & 2D-suunnittelu
      • SOLIDWORKS 3D CAD
      • DraftSight
      • 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS
      • 3D CAD Cloud
      • Tekninen viestintä
      • Suunnitteluautomaatio
      • Yhteistyökumppanin tuotteet
      • SOLIDWORKS Electrical
    • 3DEXPERIENCE
      • 3DEXPERIENCE yrityksen johtoon
      • 3DEXPERIENCE suunnitteluun
      • 3DEXPERIENCE valmistukseen
      • 3DEXPERIENCE hankintaan
      • 3DEXPERIENCE markkinointiin ja myyntiin
    • Tiedonhallinta
      • PDM – Tuotetiedonhallinta
      • Tiedonhallinta pilvipalvelussa
      • HostPLM – PDM Professional pilvipalveluna
    • Virtuaalitestaus
      • SOLIDWORKS Simulation
      • SOLIDWORKS Flow Simulation
      • SOLIDWORKS Plastics
    • Innovaatiopalvelut
      • Koulutussopimus
      • Vasteaikasopimus
      • Konsultointisopimus
      • Neuvonantajasopimus
      • Kumppanisopimus
    • Opetus ja start-upit
      • Opetuskäyttöön
      • Opiskelijoille
      • Tutkijoille
      • Yrityshautomoille
      • Uusille yrityksille
    • Palvelut
      • Ohjelmistopäivitykset
      • Ohjelmistoasennukset
      • Käyttöönottopalvelut
      • Järjestelmäintegraatiot
      • Konsultointi
  • koulutus
  • 3D-Tulostus
    • 3D-Tulostimet
      • HP
      • Markforged
      • 3D Systems
      • Dyemansion
      • AM-Flow solutions
    • 3D-Skannerit
      • Peel 3D
    • Sovellukset
      • Jigit ja fikstuurit
      • Tuotannon apuvälineet
      • Prototypointi
      • Varaosat
      • Tuotanto ja loppuosat
  • Resurssit
    • Blogi
    • Tarinat
    • Tapahtumat ja webinaarit
    • E-kirjat
  • Miksi PLM Group
    • Miksi meidät?
    • Tutustu tiimiin
    • Meistä
    • Ura PLM Groupilla
    • Ota yhteyttä
    • English
    • Svenska
    • Dansk
    • Norsk
    • Latviešu
    • Eesti
ratkaisutietokanta

Esittelyssä PLM Groupin ratkaisutietokanta

Niklas Johansson

Technical Specialist - Suomi

Tiesitkö, että PLM Groupilla on ratkaisutietokanta (Knowledge Base), joka sisältää artikkeleita SOLIDWORKS-käyttäjien avuksi? Tehtävämme on antaa ihmisille ja valmistavan teollisuuden yrityksille mahdollisuus innovoida ja hyötyä digitalisaatiosta ja kestävästä kehityksestä tarjoamalla työkaluja, tietoa ja inspiraatiota. Yksi tapa, jolla tuemme sinua matkallasi, on tietoisuuden lisääminen ja avun antaminen erityisesti aiheissa, joita kysytään usein PLM Groupin tukipalvelusta.

Käytännössä PLM Groupin ratkaisutietokanta on asiakastukiportaali. Sivusto tarjoaa käyttäjille pääsyn artikkeleihin, usein kysyttyihin kysymyksiin ja muihin resursseihin SOLIDWORKSiin liittyvien ongelmien vianmääritystä ja ratkaisemista varten. Voit käyttää PLM Group ratkaisutietokantaa helposti milloin ja missä tahansa.

ratkaisutietokanta
Sisältöä on saatavilla eri kategorioihin

Miten ratkaisutietokantaa käytetään

Tukiportaalimme käyttäminen ei voi olla enää helpompaa. Voit vain kirjoittaa jotain hakukenttään, ja samalla kun kirjoitat tekstiä, saat tulokset heti näkyviin.

ratkaisutietokannan_haku

Artikkeleita tarjotaan sinulle myös, kun luot pyynnön PLM Groupin tukipalvelulle. Näin saatat saada vastauksen kysymykseesi ilman, että otat edes yhteyttä asiakaspalveluumme.

ratkaisutietokannan_tukipyyntö

Jos et saa tarvitsemiasi tietoja, siirry tukipyynnön luomiseen: Tukipyyntöjen lähettäminen PLM Groupin asiakastukeen.

Saanko tukea paikallisella kielellä

Jotta voimme auttaa asiakkaitamme mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, kaikki Ratkaisutietokannan artikkelit ovat englanninkielisiä. Osa sisällöstä saattaa olla saatavilla myös paikallisella kielelläsi.

Tarjoamme tukea englanninkielellä ja sinua voi palvella tiimimme jäsen niin Pohjoismaasta kuin Baltiasta. Jos et kuitenkaan halua saada tukea englanniksi, voit aina osoittaa pyyntösi paikalliselle tukitiimille tai soittaa heille suoraan.

Ratkaisutietokannan sisältö tarjoaa vastauksia PLM Groupin tukipalvelun useimmin kysyttyihin kysymyksiin, ja tukitiimi tekee paljon työtä luodakseen sivustolle uutta sisältöä ja pitääkseen myös olemassa olevan sisällön ajan tasalla. Jos sinulla on kysyttävää tai parannusehdotuksia, ota yhteyttä PLM Groupin asiakastukeen.

ratkaisutietokanta_portaali

PLM Group Knowledge Base

Asiakastukiportaali täynnä arvokasta tietoa.

Vieraile sivustolla
Kategoria 3DEXPERIENCE, PDM, PLM, SolidWorks 3D CAD
Merkitty FAQ, knowledge base, ratkaisutietokanta, tukipalvelu, Tukiportaali, UKK

Aiheeseen liittyvät julkaisut

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Markforgedin Mark Two 3D-tulostin Tampereen Teknillisen Yliopiston käyttöön

PLM Group ja Tampereen Teknillinen Yliopisto ovat laajentaneet yhteistyötään. TTY:n tutkimuskeskus TUTLabiin toimitettiin huhtikuussa 2017 Markforgedin Mark Two 3D-tulostin, ja molemmat osapuolet ovat...

Lue lisää

PLM Groupista Dassault Systèmesin johtava jälleenmyyjä alueella

PLM Group palvelee 5 000 asiakasta kahdeksassa Pohjois-Euroopan maassa. He kaikki pääsevät jatkossa hyötymään myös 3DEXPERIENCE-alustan tarjoamista digitaalisen yhteistyön ja liiketoiminnan kehittämis...

Lue lisää

LMT Group vahvistaa toimintaansa – ostaa PLM Groupin

LMT Group on teknisen kaupan alalla toimiva konserni, johon kuuluvat Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa toimiva Ravema sekä Ruotsissa ja Norjassa toimiva Din Maskin. Konsernilla on noin 185 työntekijää, ...

Lue lisää

Meistä

Tuomme innovaation eri alan yrityksille kuudessa eri maassa. Mutta mistä kaikki alkoi?

LUe lisää

Ota yhteyttä

Ymmärrämme, että tulevaisuuteen sijoittaminen on valtava päätös. Keskustelemme mielellämme kanssasi tavoitteistasi ja siitä, miten voimme auttaa sinua saavuttamaan ne. Ota yhteyttä jo tänään, niin opastamme sinua joka askeleella kohti menestystä.

PLM Group logo
  • Yhteystiedot
  • PLM Group Suomi Oy
  • Puutarhakatu 53
  • 20100 Turku, Suomi
  • Puh. 0207 809 560
  • info@plmgroup.fi
  • Pikalinkit
  • Ota yhteyttä
  • Käyttötuki
  • Yksityisyys ja evästeet
  • Terms and Conditions
  • 3DP Terms & Conditions
  • E-kirjat
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram