MIKÄ ON SOLIDWORKS RX –TYÖKALU JA MIKSI SE ON HYÖDYLLINEN?

SolidWorks Rx –työkalu on diagnosointityökalu, jonka avulla voidaan kerätä nopeasti yhteen tietoa, jota voidaan käyttää erilaisten SolidWorks-ongelmien tutkimisessa.
Törmäämme joskus tukipalvelussamme kysymykseen ”Miksi minun pitää nauhoittaa Rx-paketti, kun se on täyttä ajanhukkaa”.
Neuvomme asiakkaitamme käyttämään SolidWorks Rx –työkalua sen vuoksi, että kysymyksien esittämisen sijasta voisimme nähdä asiakkaamme toimintaympäristön yhden .zip-tiedoston avulla. Tähän .zip-tiedostoon eli Rx-pakettiin tallentuu hyödyllisiä lokeja ja tietoa käyttäjän ympäristöstä kuten käyttöjärjestelmästä ja laitteistosta. Rx-työkalun videointiominaisuus säästää myös asiakkaidemme aikaa. Kun ongelma on tiedossa, se voidaan taltioida videolle, jolloin vältytään kirjoittamiselta. Kun kyseessä satunnainen ja ennalta arvaamaton ongelma (esim. ohjelman kaatuminen), Rx-paketti voidaan tehdä ongelman syntymisen jälkeen, jolloin tiedot edellisestä SolidWorks-istunnosta taltioituvat Rx-pakettiin (tällöin Rx-paketti ei sisällä videota).
Ihanteellisessa suunnittelumaailmassa tällaisia Rx-työkaluja ei tarvittaisi. Fakta on kuitenkin se, että joskus ongelmia esiintyy. Tällöin viisainta on tehdä Rx-paketti, jonka tekemiseen kuluu Rx-työkalua aiemmin käyttäneeltä henkilöltä noin 1-2 minuuttia. Tarkempia ohjeita Rx-työkalun käyttöön saat tukipalvelustamme osoitteesta http://support.cadon.fi tai puhelimitse numerosta 0207 809 555.
Terveisin,

Niklas Johansson, niklas.johansson@cadon.fi
CadON Tukipalvelu

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.