PLM GROUPIN KÄYTTÖTUKI

PLM Group Asiakaspalvelu

Ota yhteyttä PLM Groupin asiantuntijoihin.
Kirjaudu sisään tästä, mikäli olet ylläpitoasiakkaamme.

Siirry tukipalveluun

Mikäli olet uusi asiakas tai ylläpitosopimuksesi ei ole
voimassa, ota yhteyttä allaolevasta linkistä.

Ota yhteyttä täältä


Ohjelmistoista kysyttävää? Me autamme

PLM Group on paljon enemmän kuin maailman johtavien ohjelmistoratkaisujen tarjoaja. Autamme Sinua saamaan kaiken irti ohjelmistohankinnastasi.

PLM Groupin online-tukipalvelu, ohjelmistopäivitykset, uudet tuoteversiot, webinaarit, seminaarit ja asiakastapahtumat on kaikki tarkoitettu ylläpitoasiakkaillemme heidän suorituskykynsä ja tuottavuutensa parantamiseksi sekä kilpailukyvyn ylläpitämiseksi. Asiantuntijan neuvot ja apu sekä pääsy tukipalveluun projektin aikana ovat ensiarvoisen tärkeitä menestymiselle. Se on investointi työntekijöiden jatkuvaan kehittämiseen.

PLM Groupin online-tukipalvelu on todistetusti kaikista tehokkain, nopein ja helpoin tapa saada kysymyksiisi vastauksia. Käyttämällä online-tukipalveluamme saat suoran pääsyn oikeisiin resursseihin ohjelmistoosi liittyvän ongelman ratkaisemiseksi.

Kokenut tukipalvelutiimi täysin käytössäsi

Paikalliset tukitiimimme, ns. frontline-tuki, palvelevat asiakkaita paikallisin voimin ja paikallisella kielellä. Yhteispohjoismainen Backline tekee parhaasta vieläkin paremman yhdistämällä huippuluokan teknisen osaamisen kaikista maista, joissa toimimme: Ruotsi, Tanska, Norja, Suomi, Latvia ja Viro.

PLM Group on pohjoisen markkina-alueen suurin täyden palvelun SOLIDWORKS-jälleenmyyjä. 130 työntekijämme ansiosta kykenemme luomaan ainutlaatuisen tukitiimin, jollaista kukaan muu ei pysty tarjoamaan.

Yhteispohjoismainen Backline mahdollistaa aina kaikkein parhaiten tarkoitusta vastaavien resurssien hyödyntämisen. Backline kytketään mukaan lähtökohtaisesti vaikeissa ja aikaa vievissä tapauksissa, kun taas paikalliset tukitiimit keskittyvät välittömästi annettaviin ratkaisuihin. Asiakkaillemme tämä merkitsee nopeampaa palvelua ja joka tilanteeseen sopivinta, parasta teknistä osaamista.

Kansalliset rajat ylittävässä kommunikaatiossa käytämme kielenä ensisijaisesti englantia, mutta jos asiakas kokee sen hankalaksi, paikalliset tukitiimimme avustavat yhteydenpidossa. Paikalliset tukitiimit myös kysyvät aina asiakkaalta luvan ennen Backline-tiimin puoleen kääntymistä.

Asiakastyytyväisyys

Uskomme läpinäkyvyyteen. Tämän vuoksi näytämme ja jaamme asiakastyytyväisyystietomme sellaisenaan. Käytämme 100 viimeisintä tukitapausta kuvastavaa reaaliaikaista ilmaisinta, jossa loppukäyttäjämme ilmaisevat meille tyytyväisyyttään asiakaskyselyn kautta.

*Perustuu 100 uusimpaan tutkimukseen

Virtuaalinen neuvonantaja

”Virtuaalinen neuvonantaja” -ominaisuutemme avulla tukipalvelun insinöörimme voivat tarkastella ja kontrolloida asiakkaan työpöytää internetin välityksellä, mikäli he saavat siihen valtuudet. Tämä ominaisuus tarjoaa monia hyödyllisiä toimintoja:

  • Etäyhteys asiakkaan työasemaan
  • Helppo tiedostojen siirto asiakkaan ja asiakaspalvelijamme välillä
  • Järjestelmätietojen ja ruutukaappausten siirto

tv-logo

tv-logo-mobile

Lataa Teamviewer

SOLIDWORKS-asiakaspalveluportaalin käyttöoikeus

Saat täydet käyttöoikeudet laajaan verkkopohjaiseen portaaliin, joka sisältää perinpohjaista tietoa ja arvokkaita vinkkejä. Voit lähettää palvelupyyntöjä, ohjelmiston suorituskykyraportteja (SPR-raportteja) ja laajennuspyyntöjä. Pääset tietokantaan ja kaikkiin teknisiin sisältöihin. Voit myös osallistua keskustelufoorumeihin ja näin olla yhteydessä muihin SOLIDWORKS-yhteisön jäseniin.

Kirjaudu SOLIDWORKS-tukipalvelusivustoon

Asiakkaamme kertovat meistä

”Tapanne kohdata asiakas ja ottaa hänen tarpeensa huomioon oli ratkaisevassa roolissa hankintapäätöstä tehdessäni. SOLIDWORKS-ohjelmiston ostamiseen liittyvä mentorointi oli erinomainen lisäpalvelu. On hyvä ja fiksu asia, että otatte asiakkaan haltuun ja pidätte yhteyttä myös kaupanteon jälkeen. Olen tyytyväinen siihen, että ostin softan teiltä.”

Mikko Saarisalo, toimitusjohtaja
Tiira Robotics Oy

Tukipalvelusta kysyttävää?

Petri

  • Ota yhteyttä ja kysy lisää
  • Petri Elo
  • Manager, Professional Services Finland
  • PLM Group Suomi Oy
  • Puh. 0207 809 574

PLM Group Suomi Tukipalvelu
Ma-Pe: 8.00-16.00
0207 809 555
support@plmgroup.fi
https://support.plmgroup.eu/hc/en-us