PLM GROUPIN KÄYTTÖTUKI

Online-tuki, puhelintuki, päivitykset, uudet ohjelmistoversiot, erikoisjulkaisut, lisäsovellukset, web-seminaarit, videonauhoitukset, seminaarit ja asiakastapahtumat ovat kaikki tarkoitettu ylläpitoasiakkaillemme heidän suorituskykynsä ja tuottavuutensa parantamiseksi sekä kilpailukyvyn ylläpitämiseksi. Asiantuntijan neuvot ja apu sekä pääsy tukipalveluun projektin aikana ovat ensiarvoisen tärkeitä menestymiselle. Tämä on investointi työntekijöiden jatkuvaan kehittämiseen.

Paikalliset tukitiimimme, ns. frontline-tuki, palvelevat asiakkaitamme paikallisin voimin ja paikallisella kielellä. Yhteispohjoismainen Backline tekee parhaasta vieläkin paremman yhdistämällä huippuluokan teknisen osaamisen kaikista maista, joissa toimimme: Ruotsi, Tanska, Suomi ja Viro. Yli 50 teknisen asiantuntijan voimin olemme Pohjoisen markkina-alueen suurin täyden palvelun SolidWorks-jälleenmyyjä. Sen ansiosta kykenemme luomaan ainutlaatuisen tukitiimin, jollaista kukaan muu ei pysty tarjoamaan.

Yhteispohjoismainen Backline mahdollistaa aina kaikkein parhaiten tarkoitusta vastaavien resurssien hyödyntämisen. Backline kytketään mukaan lähtökohtaisesti vaikeissa ja aikaa vievissä tapauksissa, kun taas paikalliset tukitiimit keskittyvät välittömästi annettaviin ratkaisuihin. Asiakkaillemme tämä merkitsee nopeampaa palvelua ja joka tilanteeseen sopivinta, parasta teknistä osaamista.

Kansalliset rajat ylittävässä kommunikaatiossa käytetään kielenä ensisijaisesti englantia, mutta jos asiakas kokee sen hankalaksi, paikalliset tukitiimimme avustavat yhteydenpidossa. Paikalliset tukitiimit myös kysyvät aina asiakkaalta luvan ennen Backline-tiimin puoleen kääntymistä.


support-chart

ASIAKASTYYTYVÄISYYS

Uskomme läpinäkyvyyteen. Tämän vuoksi näytämme ja jaamme asiakastyytyväisyystietomme sellaisenaan. Käytämme 100 viimeisintä tukitapausta kuvastavaa reaaliaikaista ilmaisinta, jossa loppukäyttäjämme ilmaisevat meille tyytyväisyyttään asiakaskyselyn kautta.

*Perustuu 100 uusimpaan tutkimukseen


ASIAKKAAMME KERTOVAT MEISTÄ:

”Tapanne kohdata asiakas ja ottaa hänen tarpeensa huomioon oli ratkaisevassa roolissa hankintapäätöstä tehdessäni. SOLIDWORKS-ohjelmiston ostamiseen liittyvä mentorointi oli erinomainen lisäpalvelu. On hyvä ja fiksu asia, että otatte asiakkaan haltuun ja pidätte yhteyttä myös kaupanteon jälkeen. Olen tyytyväinen siihen, että ostin softan teiltä.”

Mikko Saarisalo, toimitusjohtaja
Tiira Robotics Oy


VIRTUAALINEN NEUVONANTAJA

”Virtuaalinen neuvonantaja” -ominaisuutemme avulla tuki-insinöörimme voivat tarkastella ja kontrolloida asiakkaan työpöytää Internetin välityksellä, mikäli he saavat siihen valtuudet. Tämä ominaisuus tarjoaa monia hyödyllisiä toimintoja:

  • Etäyhteys asiakkaan työasemaan
  • Helppo tiedostojen siirto asiakkaan ja asiakaspalvelijamme välillä
  • Järjestelmätietojen ja ruutukaappausten siirto

SOLIDWORKS-ASIAKASPALVELUPORTAALIN KÄYTTÖOIKEUS

Saat täydet käyttöoikeudet laajaan verkkopohjaiseen portaaliin, joka sisältää perinpohjaista tietoa ja arvokkaita vinkkejä. Voit lähettää palvelupyyntöjä, ohjelmiston suorituskykyraportteja (SPR-raportteja) ja laajennuspyyntöjä. Pääset tietokantaan ja kaikkiin teknisiin sisältöihin. Voit myös osallistua keskustelufoorumeihin ja näin olla yhteydessä muihin SolidWorks-yhteisön jäseniin.


UUDET OHJELMISTOJULKAISUT

Saa uusia versioita SolidWorks-ohjelmistosta ja parannat näin suorituskykyäsi ja tuottavuuttasi edelleen

Ohjelmistopäivitykset

Lataa Service Pack –päivityksiä

Versioseminaarit

Jokaisen uuden SolidWorks-ohjelmistoversiojulkaisun yhteydessä PLM Group järjestää maksuttomia versioseminaareja

CSWP-/CSWA-SERTIFIOINTIKOKEET

CSWP (Certified SolidWorks Professional)- ja CSWA (Certified SolidWorks Associate) -sertifioinnit


Keskustele teknisen johtajan kanssa:

Petri

  • Petri Elo
  • Technical Manager
  • PLM Group Suomi Oy
  • Puh. 0207 809 574